Even voorstellen :-)

10169241_455790124546328_1809219863656892268_n

Hi ! ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Manon van Zomeren ik woon in Leeuwarden en ik ben 22 jaar. Ik heb al een tijd de droom om blogger te worden. Gewoon puur omdat ik het leuk vind om artikelen te schrijven en voor jullie producten te testen. Natuurlijk wil ik gaan groeien en mijn uiteindelijke doel is om een bekende youtubester te worden maar, hier moet hard voor gewerkt worden natuurlijk en daarom heb ik maar de ” stoute ” schoenen aangetrokken en ben ik een blog begonnen mnnchoice hier kun jij dagelijks artikelen lezen over makeup, fashion & lifestyle. Alles wat nu speelt en hip is kan je terug vinden op mijn blog. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden en natuurlijk dat je hier vaker terug komt om even een kijkje te nemen naar mijn volgende artikel. Als je nog tips en tricks hebt, die zijn natuurlijk altijd welkom.

Ik hoop dat we samen veel plezier zullen beleven. Ik met artikelen schrijven en jij natuurlijk met het lezen ervan. Je mag me ook volgen op alle andere social media namelijk twitter, instagram en facebook.

Geef een reactie

