Skincare Action

IMG_2743

Een week geleden heb ik weer eens geshopt bij de action. Ik kwam met een tas vol terug, ze hadden zoveel leuke nieuwe dingen. Ik was ook enthousiast over de ” skincare ” afdeling in de winkel. Ik heb 3 nieuwe producten aangeschaft en deze heb ik één week voor jullie uitgetest. Mijn huid is zachter dan ooit  en mijn onzuiverheden zijn ook nog amper te zien. Misschien zijn dit wonder middeltjes ? haha, anyway.. per product zal ik jullie mijn ervaring vertellen.

Coconut care, facial cleansing wipes €0,79
Ontwikkeld voor de normale tot droger huid, om alle make-up resten en onzuiverheden op een milde wijze te verwijderen.
Dat is wat de verpakking belooft. Als je de verpakking openmaakt komt er een heerlijke lichte geur van cocos af (niet te sterk!) het heeft een beetje een droge textuur en ze zijn niet zo vochtig als de reinigingsdoekjes die ik gewent ben. Nadat ik één van de cleasing wipes over mijn gezicht had gehaald voelde ik meteen dat het een stuk zachter was. Nu na 1 week zie ik zeker al resultaat. Mijn gezicht is zacht, de onzuiverheden zijn weg en mijn huid leeft weer op. Dit is dus zeker een aanrader om te kopen als je de volgende keer weer in de action komt. Het is ook nog eens budgetproof!

Cuticura hydrating facial moisturiser €1,70
Dit is een budgetproof variant van de moisturiser. Deze gezichtscremé is voor de gevoelige huid, het hydrateert, zonder alcohol en zeep en er zitten geen toegevoegde kleurstoffen in. Dit is een verzachtende, vochtinbrengende gezichtscremé met aloe vera en kamille. Dit verzacht de huid en maakt het soepel. Niks is minder waar, wat een top cream! Ik was na de eerste keer meteen verliefd. Het is een fijne structuur en het heeft geen rare geurtjes (wat ook wel prettig is). Zoals de verpakking al zegt het is voor de gevoelige huid en dat is ook zeker waar. Ik heb veel minder rode vlekjes en dit al na één week. Normaal had ik altijd enorme dure gezichtscremé’s in mijn badkamer staan maar dit is zeker een ontdekking. Hij is goedkoop, doet zijn werk goed en het is een redelijk grote tube.

Ordina visage oogreinigings olie €1,49
Deze oogreiniginsolie gebruik ik al een aantal maanden en dit is mijn tweede exemplaar die ik koop. Het is een olie die ook waterproof oogmake-up verwijderd. Deze olie is gemaakt voor alle huidtypen. Er zit onder andere vitamine E in wat goed is voor dagelijkse verzorging rondom de ogen. Het gaat je ogen dus niet irriteren. Het is een hele fijne reinigings olie waarmee je gemakkelijk je oog make-up mee kan verwijderen. Je hoeft niet hard te ” poetsen ”. Gewoon een kleine hoeveelheid aanbrengen op een watje, over je oog wrijven en weg is je make-up. Super handig en wat fijn is is dat je niet iedere keer veel moet gebruiken van het product. Zo kan je super lang met één flesje. Ik heb nu twee maanden met één fles gedaan en ik heb vorige week weer een nieuwe aangeschaft. Deze oogreinigings olie is net zoals de andere twee producten van de action ook zeker een aanrader.

Veel liefs, Manon

Geef een reactie

