Get to know me better tag

Geboortejaar : 1992.
Hoe lang ben je? Ik ben 1.58, best klein dus! Op mijn 13e vertelde de dokter al dat ik uitgegroeid was, meer reden om hoge hakken te dragen.
Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Wat liggen mijn hond en mijn vriend raar.
Waar ben je op dit moment? Ik ben thuis en zit aan de eettafel te wachten tot mijn broodjes klaar zijn die in de oven zitten. Ondertussen werk ik aan mijn blog.
Single/Relatie? Ik heb op dit moment een relatie, nu bijna een jaar.
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: behulpzaam, eigenwijs en perfectionistisch.
Guy-/Girlcrush: Beyoncé, Travie Mccoy en Angelina Jolie. WAUW!
Wat zou je op dit moment graag willen? Een frappicino caramel van de starbucks.
Wat is het doel van het leven? In jezelf geloven en je dromen laten uitkomen.Verder moet je gelukkig zijn met wat je hebt en niet met wat je niet kunt krijgen. ” Count your blessings not your problems ”
Waar ben je bang voor? Ik ben als de dooooooood voor nachtvlinders.
Heb je je rijbewijs? Was het maar waar…
Nagellak of lipstick? Lipstick
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? De zomer!

Wil je ooit gaan trouwen? Een bruiloft lijkt me harstikke mooi, in een prachtige witte jurk maar voor mij is het geen verplichting om te gaan trouwen. Als mijn partner mijn ten huwelijk zou vragen dan zou ik natuurlijk ja zeggen. Zonder te trouwen kan je ook gelukkig zijn (misschien nog wel meer!)
Ben jij een healthy-freak? Ik probeer het wel en ik eet ook wel groenten, fruit maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Mac Donalds en KFC.
Wat voor kleur haar/lengte heb je? Ik heb bruin haar en de lengte is tot aan mijn schouders.
Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Ik wil ontzettend graag een Michael Kors tas
Heb je tattoos/piercings? Ik heb nu 2 oorbellen en een tattoo op mijn linker arm met een infinity teken. Vroeger had ik een piercing in mijn lip, mijn navel en 6 paar oorbellen.
Draag je een bril? Ja op dit moment. Als ik in de ochtend uit mijn bed kom doe ik vaak even mijn bril op en later op de dag doe ik dan mijn lenzen in.
Wat is jouw perfecte pizza? 4 soorten kaas. JAMMIE!
Wat is je favoriete eten/drinken? Mij kan je in de nacht wakker maken voor Mac Donalds en Sushi met een glas ice-tea of cola.
Wat is je favoriete parfum? Chloe
Wat is het laatste wat je kocht? Avond eten bij de Jumbo
Wat deed je vanochtend om 8:00? Toen was ik wakker omdat ik misselijk was.
Favoriete ijsje? Blauw smurfen ijs
Ben jij een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op? Zonder enige twijfel ben ik zeker een hevige slaper. Ik ben jaloers op de mensen die elke ochtend vroeg uit hun bed kunnen komen, hoe doen jullie dat toch!
Met hoeveel kussens slaap jij? 2
Ben jij een ochtend of een avond persoon? Ik ben een avond persoon, in de ochtend functioneer ik nog niet helemaal.


Wat verwacht je in 10 jaar bereikt te hebben? Ik hoop dat ik dan een eigen onderneming heb.
Ben je verlegen? Nee.
Heb je een accent? Nee, dat valt best mee.
Heb je zussen/broers, hoe oud? Ik heb geen zussen of broers, wel 3 stiefbroers en 1 stiefzusje.

x Veel liefs Manon

Geef een reactie

