Mijn favoriete youtubers

Ik ben een enorme youtube fan en ik kan de hele dag wel filmpjes bekijken van leuke meiden die met zoveel passie dit werk doen. Hier onder vertel ik mijn favoriete youtube kanalen.

1. Chinutay A.
Een prachtig moslims meisje dat enorm goede make-up looks maakt.

2. Laura Ponticorvo
Wie kent haar niet ? Mijn vieze vette verloofde, shopping queens en nog veel programma’s die op tv zijn geweest. Ze heeft nu een eigen youtube kanaal waar je haar kan zien vloggen, make-up looks maken en shoplogs.

3. Vloggloss
Mascha haar kanaal waar ze dagelijks een vlog upload

4. Manon Tilstra
Make-up looks, vlogs, shoplogs. Mijn naam genoot heeft van alles. Neem zeker een keer een kijkje op haar kanaal

5. Thatshearttv
Heart en Arnold zijn vaak te zien in een vlog die ze op dit kanaal uploaden. Enorm grappig en het kan je hele dag weer goed maken, je fleurt er altijd weer van op om hun samen in een vlog te zien.

6. Thatsheart
Dit is het kanaal van Heart haar zelf. Ze upload hier make-up looks en leuke tags met haar verloofde Arnold

7. Beautygloss
Iedereen kent inmiddels Mascha wel, dus ook zij moest tussen mijn favoriete staan!

Dit zijn mijn favoriete youtubers, natuurlijk volg ik nog veel meer. Mocht je daar nieuwsgierig naar zijn? Kijk dan even op mijn youtube kanaal ik heet mnnchoice.  Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en er wat aan hebben gehad.

x Veel liefs Manon

Geef een reactie

