This or that beauty edition

Makeup

Blush or Bronzer
Bronzer, ik ben vrij blank van mijzelf dus een bronzer is voor mij echt een musthave!
Lipgloss or Lipstick
Lipstick
Eyeliner or Mascara
Mascara
Foundation or Concealer
Ik kan niet zonder mijn concealer
Neutral or Color Eyeshadow
Neutral, ik draag eigenlijk nooit gekleurde oogschaduw
Pressed or Loose eye shadows
Pressed
Brushes or Sponges
Brushes

→ Nails
O.P.I or China Glaze
O.P.I.
Long or Short
Long
Acrylic or Natural
Ik heb zelf acrylic nagels maar natuurlijke nagels vind ik ook heel mooi
Brights or Darks
In de winter donker en in de zomer licht
Flower or No Flower
No flower

Body
Perfume or Body Splash
Als ik naar het strand ga of het is enorm heet buiten draag ik het liefste een body splash maar de andere dagen parfum.
Lotion or Body Butter
Body butter
Body wash or Soap
Body wash
LUSH or Other Bath Company
Lush

Fashion
Jeans or Sweat pants
Sweat pants
Long sleeve or Short
Ik vind het beide leuk
Dresses or Skirts
Bij deze keuze het zelfde antwoord, ik vind een leuk jurkje leuk staan maar een rok ook
Stripes or Plaid
Stripes
Flip flops or Sandals
Sandals
Scarves or Hats
Hats
Studs or Dangly Earrings
Studs
Necklaces or Bracelets
Necklaces
Heels or Flats
Flats en voor een leuke avond weg natuurlijk high heels
Cowboy Boots or Riding Boots
Riding boots
Jacket or Hoodie
Jacket
Forever 21 or Charlotte Russe
Forever 21

Hair
Curly or Straigh
Curly
Bun or Ponytail
Bun
Bobby pins or Butterfly clips
Bobby pins
Hair spray or Gel
Hair spray
Long or Short
Long
Light or Dark
Dark
Side sweep bangs or Full bangs
Side sweep bangs

Random
Rain or Shine
Shine 
Summer or Winter
De wereld is zo mooi als die wit is in de winter maar ik heb toch liever de zomer!
Fall or Spring
Spring
Chocolate or Vanilla
Chocolate vanilla

Geef een reactie

